вівторок, 15 березня 2016 р.

Творче конструювання.  «Павутинка»

 

Завдання: знайдіть продовження цитати і за цифровим  кодом прочитайте слово-ключ.


1.
Одудів яр, світлі галявини, пахощі чебрецю, нагрітого сонцем....
1.
Коли одно ластів’ятко в мене хворе.
О.Колесса
2.
Кортасар Хуліо сказав: «Я охоплений підозрою про існування іншого порядку речей...
2.
...вчені висунули майже чверть століття тому» (З часопису).
3.
Ой як мені летітоньки аж за море...
3.
...сонячні зайчики на вузьких покручених лісових стежках»,– подумки гордився рідним краєм (О.Донченко).
4.
Екологічна культура людини...
4.
.... – смарагдові золотяться ліси» (В.Мерега).
5.
«Гіпотезу про глобальне потепління...
5.
...більш таємничого і менш збагненного».
6.
«Ледь сповнюєшся високістю простору і відчуваєш, що...
6.
...карається Богом і людьми» (М.Дмитренко).
7.
Існує повір’я: той, хто забув звичаїв про шанобливе ставлення до природи...
7.
...ти не в силі не любити  цей рідний куточок землі» (Є.Гуцало).
8.
«Я чую, як рида природа, вбита горем....
8.
  ...повинна формуватися ще в дитинстві» (М.Кончаківський).

Немає коментарів:

Дописати коментар